Előnyökre kíváncsi?
Gyorsan hozzájuthat
Online megrendelés esetén akár 1 napon belüli szerződéskötés és máris olcsóbban telefonálhat
Mindig rendelkezésre áll
Intelligens tartalékrendszereink segítségével Ön mindig elérhető marad, akár több telephelyen is
Egyszerűen bővíthető
Nálunk nincs telepítési idő, igény esetén akár órákon belül bővítheti meglévő VOIP telefon kapacitásait
Kevesebb beruházás
Olcsóbban juthat hozzá egy megbízható, nagy tudású telekommunikációs platformhoz
Alacsonyabb hívásköltségek
IP telefon használatával a hagyományos telefonszolgáltatásnál egy nagyságrenddel olcsóbban telefonálhat
Hangrögzítés
Az ügyfélszolgálati működés során a hangrögzítés jogi, vagy hatékonysági szempontból, valamint a megfelelő szintű minőségkontroll érdekében is nélkülözhetetlen funkció. A hangfelvételt kiegészíthetik rendszerintegrációs (CTI) funkciók is.
Amit kínálunk
- Költséghatékony digitális VoIP és aktív, passzív SIP-trunk rögzítés
- Call Center rendszerrel, valamint CRM rendszerekkel integrált, központilag menedzselt hangfelvételek
- Központi rendszerrel integrált fiókirögzítés
- Személyes ügyfélszolgálati pultrögzítés
- Jogi elévülési szabályoknak megfelelő redundáns tárolás
Elérhető eredmények
- Csökkenő jogi kockázat
- Növekvő hatékonyság
- Nagyobb működési rugalmasság alacsonyabb költségszint mellett, hiszen a Call Center funkciókat a személyes ügyfélszolgálatokra is kiterjeszthetjük
Mérhetővé válik az ügyfélszolgálat hatékonysága
Néhány éve a hangrögzítéses Call Center kizárólag a nagy multi cégek kiváltságának számított. Ma már a kisebb cégek számára is minden további nélkül elérhetőek ezek a funkciók. A tapasztalatok szerint, ahol bevezették a beszélgetések rögzítését, ott
- Illedelmesebbek, kedvesebbek lettek a dolgozók az ügyfelekkel
- Gyakorlatilag megszűntek a privát hívások
- Követhetővé vált, hogy ki milyen hatékonysággal telefonált, ki dolgozik jobban, vagy éppen gyengébben