Quantcast

Előnyökre kíváncsi?

Gyorsan hozzájuthat

Online megrendelés esetén akár 1 napon belüli szerződéskötés és máris olcsóbban telefonálhat

Mindig rendelkezésre áll

Intelligens tartalékrendszereink segítségével Ön mindig elérhető marad, akár több telephelyen is

Egyszerűen bővíthető

Nálunk nincs telepítési idő, igény esetén akár órákon belül bővítheti meglévő VOIP telefon kapacitásait

Kevesebb beruházás

Olcsóbban juthat hozzá egy megbízható, nagy tudású telekommunikációs platformhoz

Alacsonyabb hívásköltségek

IP telefon használatával a hagyományos telefonszolgáltatásnál egy nagyságrenddel olcsóbban telefonálhat

Hangrögzítés

Az ügyfélszolgálati működés során a hangrögzítés jogi, vagy hatékonysági szempontból, valamint a megfelelő szintű minőségkontroll érdekében is nélkülözhetetlen funkció. A hangfelvételt kiegészíthetik rendszerintegrációs (CTI) funkciók is.

Amit kínálunk

  • Költséghatékony digitális VoIP és aktív, passzív SIP-trunk rögzítés
  • Call Center rendszerrel, valamint CRM rendszerekkel integrált, központilag menedzselt hangfelvételek
  • Központi rendszerrel integrált fiókirögzítés
  • Személyes ügyfélszolgálati pultrögzítés
  • Jogi elévülési szabályoknak megfelelő redundáns tárolás

Elérhető eredmények

  • Csökkenő jogi kockázat
  • Növekvő hatékonyság
  • Nagyobb működési rugalmasság alacsonyabb költségszint mellett, hiszen a Call Center funkciókat a személyes ügyfélszolgálatokra is kiterjeszthetjük

Mérhetővé válik az ügyfélszolgálat hatékonysága

Néhány éve a hangrögzítéses Call Center kizárólag a nagy multi cégek kiváltságának számított. Ma már a kisebb cégek számára is minden további nélkül elérhetőek ezek a funkciók. A tapasztalatok szerint, ahol bevezették a beszélgetések rögzítését, ott

  • Illedelmesebbek, kedvesebbek lettek a dolgozók az ügyfelekkel
  • Gyakorlatilag megszűntek a privát hívások
  • Követhetővé vált, hogy ki milyen hatékonysággal telefonált, ki dolgozik jobban, vagy éppen gyengébben

 

Kiemelt ajánlataink

IP PBX, IP alközpont bérlet

Bérelhető IP Alközpont

IP PBX szolgáltatásunk segítségével az Ön cégének nem kell többé kihasználatlan eszközökre, felesleges értékekre költenie

Bővebben
Call center alkalmazás

Call Center Alkalmazás

Kimenő és bejövő kampányok kezeléséhez nyújtunk átfogó, teljeskörű szolgáltatást a vonalaktól az adminisztrációs rendszerig

Bővebben
Elektronikus fax

Elektronikus Fax

Ha elege van a papírhegyekből, vagy csak kényelmesebben akarja kezelni faxüzeneteit, válassza Elektronikus Fax szolgáltatásunkat

Bővebben