Általános funkciók
- Több felhasználós hálózatos működés
- Több projekt is futtatható egy időben
- Telefonos értékesítést végző operátorok teljesítményének mérése
- Folyamatos visszajelzés a hívásprojektekről
- Visszahívási napló emlékeztetővel felhasználónként
- Többlépcsős értékesítés támogatása
- Azonos ügyfelek vagy bármely azonos tulajdonsággal rendelkező ügyfelek (duplikátumok) felismerése
- Kimenő- és bejövő kampányok kezelése
- Előre megírt kampány-scriptek kezelése
- A kampányokhoz kapcsolódó integrált adatgyűjtési lehetőség
- Hangrögzítés, hívások archiválása, visszakeresése
- CRM integráció
Call Center alkalmazásunk kiemelkedően hatékonyságnövelő, segítségével egyes kimenő kampányokban nem ritkán a hagyományos megoldásokhoz képest bizonyítottan 300%-os teljesítménynövekedést tudtunk elérni.
Call Center megoldásainkat a Spot Consulting and Services HELM rendszere adja, amihez telekommunikációs szolgáltatásokat nyújtunk.