Általános funkciók

  • Több felhasználós hálózatos működés
  • Több projekt is futtatható egy időben
  • Telefonos értékesítést végző operátorok teljesítményének mérése
  • Folyamatos visszajelzés a hívásprojektekről
  • Visszahívási napló emlékeztetővel felhasználónként
  • Többlépcsős értékesítés támogatása
  • Azonos ügyfelek vagy bármely azonos tulajdonsággal rendelkező ügyfelek (duplikátumok) felismerése
  • Kimenő- és bejövő kampányok kezelése
  • Előre megírt kampány-scriptek kezelése
  • A kampányokhoz kapcsolódó integrált adatgyűjtési lehetőség
  • Hangrögzítés, hívások archiválása, visszakeresése
  • CRM integráció

Call Center alkalmazásunk kiemelkedően hatékonyságnövelő, segítségével egyes kimenő kampányokban nem ritkán a hagyományos megoldásokhoz képest bizonyítottan 300%-os teljesítménynövekedést tudtunk elérni.

Call Center megoldásainkat a Spot Consulting and Services HELM rendszere adja, amihez telekommunikációs szolgáltatásokat nyújtunk.