Valószínűleg Ön is hitetlenkedve hallgatja azokat az embereket, akik arról számolnak be, hogy fillérekért telefonálnak, azonban egy egyszerű technológiai változtatással ez Önnek is könnyen sikerülhet.
Az IP alközpont egy lenyűgöző megoldás, mellyel cége telefonköltsége drasztikusan csökkenhet, sőt, akár ingyen is telefonálhat VoIP telefonközpont segítségével.
Alapvető kérdés, hogy mire és mennyi pénzt ad ki egy vállalkozás. Ahhoz, hogy a profitot magasabbra tudjuk feltornászni, a kiadásokat a lehető legalacsonyabb szinten kell tartani.
Vannak olyan kiadások, melyeken egyáltalán nem, vagy csak nagyon nehezen lehet megtakarítani, például nem könnyű az alkalmazottakat rávenni, hogy kevesebb vizet, vagy áramot fogyasszanak és fűtésre is mindenképpen szükség van a téli időszakban. Próbálta már meggyőzni munkatársait, hogy kevesebbet telefonáljanak céges ügyekben? És sikerült? Valószínűleg nem, hiszen ez sem egy olyan tényező, amit ilyen módon kordában lehet tartani. Ráadásul, ha kevesebbet telefonálnak, akkor gyengülhet az üzleti kommunikáció színvonala, ami gyengítheti a vevőkört, így ez a folyamat rossz irányba mutat. Létezik egy igen nagy népszerűségnek örvendő technológia, amellyel úgy lehet drasztikus mértékben csökkenteni a telefonszámlát, hogy alkalmazottai ugyanannyit, vagy akár még többet telefonálnak, mint most.
Mi is az a VoIP telefonközpont és miért jobb a hagyományos megoldásoknál?
A VoIP alközpont segítségével az interneten keresztül telefonálhat. Az árak a szolgáltatóktól függnek, így elég jelentősek is lehetnek az eltérések – ennek ellenére, a VoIP technológiának köszönhetően a hívások sokkal olcsóbbak, mint a hagyományos vezetékes hívások.
Mi ingyenes, és miért kell fizetni, ha VoIP telefonközpontot használsz?
A VoIP telefonközpont felhasználói között lezajló beszélgetések javarészt ingyenesek, ami hatalmas előny azzal szemben, amikor vezetékes vagy mobilszámot hívunk egy városi vonalról, hiszen azért fizetni kell – nem is keveset.
Mi a különbség a telefon alapú és a számítógép alapú VoIP telefonközpont között?
A telefon alapú VoIP a normál készüléket egy rendkívül korszerű telefonközpont segítségével VoIP-képessé teszi. A telefonközpont megfelel a legmodernebb elvárásoknak is, így a hívásokat akár mobiltelefonra is átirányíthatjuk. Ezzel szemben a számítógép alapú VoIP a gépen fut, így laptop esetén a „telefonszámot” magunkkal visszük, bármerre is járunk a világban.
Mi szükséges a VoIP telefonközponton keresztül történő kommunikációhoz?
Az összes VoIP szolgáltatáshoz elengedhetetlen az internetkapcsolat, amely minél gyorsabb sebességű, annál jobb. Emellett szükséges egy hangszóró, illetve mikrofon, esetleg fejhallgató. Amennyiben a VoIP szolgáltatást az erre alkalmas telefonközponton keresztül működteted, akkor a világ másik részén dolgozó kollégád ebben a távmunkában ugyanolyan szolgáltatásokat érhet el, mintha az irodában ülne.
5 érv a VoIP telefonközpont mellett
- A legnagyobb előnye természetesen az árfekvése. Olcsón, vagy akár ingyen is intézheti a telefonbeszélgetéseket.
- Lehetőség nyílik konferencia beszélgetésekre.
- Nincs szükség külön huzalozásra, hiszen a rendszer a számítógépes hálózatot használja.
- Egyszerűen bővíthető. A vezetékes telefonközpontok adta lehetőségek túlszárnyalhatóak, hiszen míg a hagyományos technológia használatával további telefonvonalak bevezetése drasztikusan magas költségeket von maga után, addig erről szó sincs a VoIP telefonközpontoknál.
- Lehetővé teszi, hogy a felhasználók azonnal csatlakoztassák telefonjukat a rendszerhez, bárhol az irodán belül. A munkatársak egyszerűen előveszik a telefonjukat, hozzákötik a legközelebbi ethernet porthoz, és megtartják a létező telefonszámukat.
Most már Ön is láthatja, hogy a VoIP telefonközpont minden kétséget kizáróan nagy előrelépés a költségek csökkentése terén.