Az ügyfélszolgálati működés során a hangrögzítés jogi, vagy hatékonysági szempontból, valamint a megfelelő szintű minőségkontroll érdekében is nélkülözhetetlen funkció. A hangfelvételt kiegészíthetik rendszerintegrációs (CTI) funkciók is.

Amit kínálunk

  • Költséghatékony digitális VoIP és aktív, passzív SIP-trunk rögzítés
  • Call Center rendszerrel, valamint CRM rendszerekkel integrált, központilag menedzselt hangfelvételek
  • Központi rendszerrel integrált fiókirögzítés
  • Személyes ügyfélszolgálati pultrögzítés
  • Jogi elévülési szabályoknak megfelelő redundáns tárolás

Elérhető eredmények

  • Csökkenő jogi kockázat
  • Növekvő hatékonyság
  • Nagyobb működési rugalmasság alacsonyabb költségszint mellett, hiszen a Call Center funkciókat a személyes ügyfélszolgálatokra is kiterjeszthetjük

Mérhetővé válik az ügyfélszolgálat hatékonysága

Néhány éve a hangrögzítéses Call Center kizárólag a nagy multi cégek kiváltságának számított. Ma már a kisebb cégek számára is minden további nélkül elérhetőek ezek a funkciók. A tapasztalatok szerint, ahol bevezették a beszélgetések rögzítését, ott

  • Illedelmesebbek, kedvesebbek lettek a dolgozók az ügyfelekkel
  • Gyakorlatilag megszűntek a privát hívások
  • Követhetővé vált, hogy ki milyen hatékonysággal telefonált, ki dolgozik jobban, vagy éppen gyengébben