Az ügyfélszolgálati működés során a hangrögzítés jogi, vagy hatékonysági szempontból, valamint a megfelelő szintű minőségkontroll érdekében is nélkülözhetetlen funkció. A hangfelvételt kiegészíthetik rendszerintegrációs (CTI) funkciók is.
Amit kínálunk
- Költséghatékony digitális VoIP és aktív, passzív SIP-trunk rögzítés
- Call Center rendszerrel, valamint CRM rendszerekkel integrált, központilag menedzselt hangfelvételek
- Központi rendszerrel integrált fiókirögzítés
- Személyes ügyfélszolgálati pultrögzítés
- Jogi elévülési szabályoknak megfelelő redundáns tárolás
Elérhető eredmények
- Csökkenő jogi kockázat
- Növekvő hatékonyság
- Nagyobb működési rugalmasság alacsonyabb költségszint mellett, hiszen a Call Center funkciókat a személyes ügyfélszolgálatokra is kiterjeszthetjük
Mérhetővé válik az ügyfélszolgálat hatékonysága
Néhány éve a hangrögzítéses Call Center kizárólag a nagy multi cégek kiváltságának számított. Ma már a kisebb cégek számára is minden további nélkül elérhetőek ezek a funkciók. A tapasztalatok szerint, ahol bevezették a beszélgetések rögzítését, ott
- Illedelmesebbek, kedvesebbek lettek a dolgozók az ügyfelekkel
- Gyakorlatilag megszűntek a privát hívások
- Követhetővé vált, hogy ki milyen hatékonysággal telefonált, ki dolgozik jobban, vagy éppen gyengébben